لیبل میوه اختصاصی یعنی اینکه این لیبل فقط مختص آن میوه باشد . در تبریز و تهران فروش این دستگاه های لیبل زن با شکل دیگری عرضه می شود . بازار فروش لیبل میوه اختصاصی در تبریز در بازار با قیمت های متفاوت شکل گرفته است . در بازارهای ایران میوه در شکل های مختلف می باشد که باید با توجه به بازار هر کدام این اتفاق شکل بگیرد .
تیراژ بالای لیبل میوه اختصاصی
میوه فروش ها بخش عمده ای را با لیبل زدن به کشورهای همجوار می فرستند . هر چه تیراژ کمتر باشد قیمت نهایی لیبل بالاتر حساب می شود . معمولا مغازه های کوچک تر برای تبلیغات خود سعی می کنند با قیمت های ارزان تر با تیراژ بالا این لیبل ها را تهیه کنند.
لیبل به صورت رولی زمانی امکان پذیر است که میوه ها با حجم بسیار زیادی تهیه شوند و در مرحله بعد باید لیبل بخورند . در بازار تره بار تهران اولین قسمت هر دلالی فروش میوه به ماشین توزیع کننده است و شرایط لیبل نیز برای مشتری فراهم می کند . بعضی از لیبل ها تنها برای بخشی از میوه ها کاربرد دارد .
فروشنده بهترین لیبل میوه اختصاصی
اگر بازاریاب های این صنعت کار خود راناقص انجام دهند صادرات این محصولات با مشکلات زیادی مواجه می شود . قیمت لیبل ها براساس کیفیت آن ها رده بندی می شود . اگر کیفیت لیبل ها به درجات پایینی برسد از لحاظ قیمت به پایین ترین خود می رسند.
مارک روی میوه نشان دهنده خاص بودن آن محصول است . اگر محصول ارزش بالایی برای صادرات داشته باشد با لیبل های مخصوص و مارک های تجاری به کشورهای دیگر ارسال می شود . لیبل و اتیکت هر دو یک معنی می دهد و با یکدیگر از لحاظ اساسی و بنیادین فرقی ندارد .
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ