574412f8fbbbd3b2d665a84c47dfa44f

فوم توری بسته بندی میوه و فروش آن در اندازه های مختلف در کشور

امروزه از فوم توری بسته بندی میوه، در میوه فروشی ها بسیار استفاده می شود. کارخانه ها انواع فوم بسته بندی را در رنگ های گوناگون تولید می کنند. این فوم ها کم کم دارند جایگزین نایلون های پلاستیکی می شوند. 

لیست شرکت های پخش کننده فوم توری بسته بندی میوه در کشور

اخیرا شرکت های پخش کننده ای احداث شده اند که وظیفه ی پخش این فوم را در سراسر کشور و حتی گاهی به کشور های اطراف نیز بر عهده دارند. این شرکت های پخش کننده فوم ها را از شرکت تهیه فوم توری خریداری می کنند و به وسیله ی واسطه هایی که در شهر های گوناگون دارند این فوم‌ ها را در سراسر کشور پخش و به فروش‌می رسانند.

فروش فوم توری بسته بندی میوه در اندازه های مختلف در ایران

در سال های اخیر عمده فروشی فوم توری بسته بندی میوه در اندازه های گوناگون در سراسر کشور انجام می گیرد. شرکت های پخش کننده این فوم ها را از شرکت های تولید کننده این فوم ها دریافت می کنند و سپس آن ها را در سراسر کشور پخش می کنند. 

حتی گاهی این فوم ها را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند که این روش خرید بسیار راحت و مطمئن می باشد.

علاوه بر این این شرکت های عمده فروش گاهی فوم های رنگی را به سایر کشور های همسایه نیز صادر می کنند و نقش مهمی در افزایش منبع درآمد کشور ایفا می کنند.

خرید فوم توری بسته بندی میوه در رنگ های مختلف

برای خرید فوم توری رنگی بسته بندی می توانید به صورت های زیر عمل کنید.

  1. در اولین روش شما می توانید با یکی از شرکت های سازنده فوم داخل بسته بندی قراردادی ببندید و از این طریق فوم های مورد نیاز خود را تهیه کنید. در این صورت چون بدون واسژه فوم های خود را خریداری نموده اید می توانید از تخفیف های شگفت انگیزی برخوردار شوید.
  2. دومین روش خرید اینترنتی این فوم ها می باشد. برای این منظور سایت های گوناگونی راه اندازی شده است که با مراجعه به این سایت ها می توانید فوم های مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین در صورت عدم رضایت می‌توانید محصول را بازگردانید و تمام هزینه ی پرداخت شده را تحویل بگیرید.

مزیت های استفاده از فوم توری بسته بندی میوه

مزیت های استفاده از فوم توری برای بسته بندی میوه ها بسیار می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های آن، عدم استفاده از نایلون پلاستیکی می باشد که این موضوع هم در سلامتی انسان ها موثر می باشد و هم آسیب کمتری به محیط زیست وارد می شود. 

این فوم های مزایای زیاد دیگری هم دارند که از جمله آن ها می توانیم به عدم پاره شدن هنگام جابه جایی میوه جات و ….. اشاره کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *