112

خرید انواع لیبل انگشتی میوه در بازار

این روزها بسیاری از افرادی که در زمینه تولید و صادرات انواع میوه به فعالیت مشغول هستند، برای جذابیت و جلوه هر چه بیشتر میوه های خود و همچنین برای اینکه اطلاعاتی هر چند کوتاه در زمینه محصول خویش در اختیار مشتریان قرار دهند، اقدام به خرید لیبل انگشتی میوه در بازار نموده و از آن برای معرفی محصولات خویش استفاده می نمایند.
این لیبل ها معمولاً برای میوه هایی که به سایر شهرها و کشورهای جهان ارسال می شوند استفاده می گردد.

نحوه تولید لیبل انگشتی میوه

مدت نه چندان زیادی است که شاهد رونق و گسترش تولید لیبل انگشتی میوه در کشورمان ایران می باشیم؛ برای تولید این محصول از دستگاه های پیشرفته و قدرتمندی بهره گرفته می شود.

شایان ذکر است که این لیبل ها در چند جنس مختلفی طراحی و تولید می گردند که در این قسمت به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

  • لیبل میوه کاغذی
  • لیبل میوه پی وی سی
  • لیبل میوه متالایز

پس از این که جنس ماده اولیه مورد نظر برای لیبل ها مشخص شد، ابعاد و اندازه آن را نیز به دقت مشخص نموده و سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص اقدام به تولید لیبل به صورت نواری نموده و آن را به صورت یک چسب نواری بزرگ و طویل تولید می نمایند.

گفتنی است که این لیبل ها دارای 4 رنگ اصلی می باشند و به خوبی آماده چسباندن بر روی میوه مورد نظر هستند و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن تعداد بسیار زیادی از این برچسب ها را بر روی میوه ها بچسبانید و جلوه آنها را چند برابر نمایید.

فروش انواع لیبل انگشتی میوه

این روزها فروش انواع لیبل انگشتی مرکبات و سایر میوه ها در کشورمان ایران از رونق فراوانی برخوردار است، زیرا تمامی تولید کنندگان، فروشندگان و صادر کنندگان میوه از این موضوع به خوبی اطلاع دارند که استفاده از لیبل می تواند میزان فروش میوه ها را چندین برابر نماید.
مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده انواع لیبل و برچسب میوه می باشد و این محصول را در رنگ های آبی، سبز، مشکی و قرمز در دسترس مشتریان خویش قرار می دهد.

ما در این شرکت علاوه بر تولید و فروش انواع لیبل های آماده، اقدام به طراحی و چاپ لیبل برای میوه های اختصاصی و جدید برای مشتریان خویش نیز نموده ایم و بهترین نوع این محصولات را با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خویش قرار می دهیم.
شایان ذکر است که قیمت لیبل انگشتی میوه در مجموعه ما بسیار مناسب بوده و شما می توانید با صرف هزینه ای نه چندان زیاد آن را تهیه کرده و از تمامی مواهب موجود در آن برخوردار شوید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *