bb70eae366a3214cf96b28e1b760f0c5

خرید بی واسطه لیبل میوه

لیبل میوه برچسب‌هایی می باشد که بر روی انواع میوه قرار می گیرد جنس آنها بر اساس سلیقه خریداری می شود و در انواع جنس های کاغذی، pvc، متالایز تولید می شوند. این سایت نیز عرضه کننده بهترین لیبل میوه می باشد که آنها را در تنوع بسیار گوناگون به فروش میرساند جهت خرید لیبل میوه عمده از طریق این سایت با بهترین قیمت با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید اما به دلیل حذف واسطه ها بهترین قیمت را برای این محصول در نظر گرفته ایم.

اطلاعاتی درباره بهترین نوع لیبل میوه

همانطور که گفته شد لیبل میوه از سه جنس کاغذی pvc متالایز ساخته می شود همچنین در رنگ ها و انواع مختلفی به چاپ می‌رسند به طور عمده دارای ۴ رنگ مختلف هستند که حداقل تیراژ چاپ این نوع محصول از ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار نیز می رسد. قیمت لیبل میوه بر اساس کیفیت آن متفاوت است که گاهی جنس آن را براق تر و ضخیم تر می باشد گاهی لیبل ها را به صورت رول شده به چاپ می رساند که مزیت اصلی آن استفاده از دستگاه لیبل زن می باشد.

معمولاً برای سفارش از لیبل های چاپی استفاده می‌شود که نیاز به نیروی انسانی کمتری دارند و زمان کمتری را صرف می کنند. معمولاً مشتریان برای استفاده از لیبل میوه از محصولی استفاده می‌کنند که ضد آب و ضد رطوبت باشد که به راحتی از روی میوه جدا نشود این نوع برچسب ها کاربردهای زیادی دارند که بر روی انواع میوه و صیفی جات چسبانده می‌شود البته که بیشتر از این لیبل ها برای محصولات صادراتی استفاده می شود.

شاید شاهد انواع لیبل ها بر روی میوه هایی از قبیل موز ،پرتقال، کیوی و غیره بوده‌اید شرکت تولید کننده این محصولات را نشان می دهد در زمان خرید نوع لیبل باید دقت داشته باشید که محصولی با کیفیت را خریداری نمایید که خدمات بسیار تخصصی را در زمینه بسته بندی میوه ارائه دهید محصولات کشاورزی ما ارزش های بسیار فراوانی دارند به همین دلیل باید بسته بندی آن ها بهترین شکل انجام گیرد.

قیمت عمده لیبل میوه

قیمت عمده هر محصولی باعث کاهش بسیاری در قیمت کلی محصول می‌شود توجه داشته باشید که لیبل میوه نیز از این امر مستثنی نیست جهت خرید این محصول می توانید از طریق این سایت اقدام کنید. ما با فروش عمده لیبل میوه بهترین قیمت ها را برای آن در نظر گرفته ایم شما نیز می توانید با خرید عمده از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *