a4748d63b265a2076d991d52692f0557

خرید لیبل میوه درجه 1

حتما شما هم تاکنون لیبل میوه و برچسب های مختلفی بر روی میوه ها دیده اید که در اکثر مواقع روی آنها بارکدی درج شده است. این برچسب‌ها مشخصات میوه ها را نشان میدهد.

برچسب لیبل میوه برای شناسایی کیفیت و در بعضی موارد برای نشان دادن قیمت میوه به کار می‌رود. خوشبختانه ما توانسته ایم در زمینه عرضه برچسب لیبل میوه یکی از بهترین ها در منطقه باشیم.

بهترین لیبل میوه پرتقال

انواع برچسب لیبل میوه بر اساس کیفیت

ارسال لیبل میوه به تمام نقاط کشور

انواع برچسب لیبل میوه را می توانید در میوه های مختلف، مخصوصا میوه های وارداتی، مانند نارگیل، موز، انبه و… مشاهده نمایید. این میوه ها در سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها یا در تالارهای پذیرایی به راحتی یافت می‌شوند. معمولاً برچسب لیبل میوه دارای مشخصاتی همچون لوگو، مشخصات تبلیغاتی، بارکد ،مبدا و مقصد می باشد.

از انواع تولید چاپ برچسب میوه بر اساس کیفیت و نحوه تولید، می توان به دو صورت ورقه ای و رولی اشاره کرد. این انواع که این امکان را فراهم می‌کنند تا آن ها را با دستگاه یا به صورت انگشتی به میوه مورد نظر چسباند.

یکی از فاکتورهای مهم کیفیت برچسب لیبل میوه، جنس کاغذ و کیفیت چسب است که باعث شده فروش و صادرات این محصول در ایران افزایش بسیار چشمگیری یابد. برچسب میوه به صورت رولی و ورقه ای می توانند چاپ شوند و همچنین چاپ آن میتواند به صورت دیجیتال و افست باشد که چاپ دیجیتال با زمان تحویل کمتر و قیمت بالاتر است و چاپ افست با زمان تحویل بیشتر و هزینه کمتر می باشد.

مسلما در پشت کاغذهایی که مشخصات میوه در آن درج شده است، چسب براقی وجود دارد؛ این چسب ها حتماً باید با کیفیت و قوی باشند که میوه ها هنگام بارگیری، نگهداری در انبار، حمل و نقل، هنگام صادرات یا واردات از میوه جدا نشوند. یکی از چسب هایی که بسیار در لیبل میوه کاربرد دارد چسب پی وی سی می باشد که مجموعه ما سعی کرده برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی، از با کیفیت ترین چسب های پی وی سی برای تولید این محصول استفاده نماید.

پخش کننده برچسب لیبل میوه

همانطور که گفته شد فاکتورهای مهمی برای عرضه برچسب لیبل میوه با کیفیت وجود دارد، مانند: کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول، ماندگار بودن چسب ها و طرح های گرافیکی که باعث جذب مشتری می شود. خوشبختانه ما توانسته ایم با سال‌ها تلاش و کوشش، افزایش صادرات به خارج از کشور، عرضه محصول باکیفیت، فروش لیبل میوه ارزان و با قیمت مناسب، نظر و اعتماد مشتریان زیادی را جلب نماییم و باعث افتخار مجموعه ماست که هم اکنون بهترین پخش کننده برچسب لیبل میوه شده است.

لیبل میوه: اهمیت، محتوا، و نکات مهم

لیبل میوه یکی از عناصر مهم و برجسته در بسته‌بندی و عرضه محصولات کشاورزی به بازار است. این برچسب‌ها حاوی اطلاعات مهمی درباره محصول و کیفیت آن هستند که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کنند تا تصمیم به خرید یک میوه خاص را بگیرند. در ادامه، به معرفی اجزای کلیدی لیبل میوه و اهمیت آنها پرداخته می‌شود:

  1. نام محصول: این بخش مشخص می‌کند که میوه چه نوعی است. مثلاً، زمینه برچسب میوه می‌تواند شامل نام میوه مانند “سیب”، “پرتقال“، “هلو” و غیره باشد.
  2. منشأ: اطلاعات مربوط به کشور یا منطقه‌ای که میوه از آنجا تولید شده است، در این قسمت آمده و مهم است زیرا این موضوع بر کیفیت و اعتماد به محصول تأثیر می‌گذارد.
  3. مشخصات فیزیکی: وزن، ابعاد، و رنگ میوه نیز در این قسمت ذکر می‌شود که به مصرف‌کننده کمک می‌کند تا میوه مورد نظر خود را با دقت انتخاب کند.
  4. محتویات و ارزش غذایی: این بخش شامل اطلاعاتی مانند مقدار کالری، ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد مغذی دیگر میوه می‌شود. این اطلاعات مصرف‌کنندگان را در مورد ارزش غذایی میوه آگاه می‌سازد.
  5. تاریخ برداشت و انقضاء: این بخش نشان می‌دهد که میوه چه زمانی برداشت شده است و تا کی قابل مصرف است. این اطلاعات برای اطمینان از خرید میوه تازه و باکیفیت بسیار مهم هستند.
  6. مواد شیمیایی و افراد معتاد: در این بخش، اگر محصول با مواد شیمیایی یا آفت‌کش‌ها آغشته شده است، باید اطلاعات مربوط به میزان استفاده و رعایت کردن حداکثر مقادیر مجاز آن‌ها در محصول، مشخص شود.
  7. نشان‌های کیفیت و استاندارد: برخی محصولات میوه دارای نشان‌های کیفیتی مانند ISO، HACCP و نشان‌های استاندارد دیگر هستند که به مصرف‌کننده اعتماد بیشتری به محصول ایجاد می‌کند.
  8. راهنمای مصرف: در این قسمت، راهنمایی درباره نحوه نگهداری، تهیه و مصرف بهینه میوه آمده و به مصرف‌کننده کمک می‌کند تا از میوه بهتر استفاده کند.

بیشتر بخوانید: مراکز خرید چاپ برچسب میوه

در نهایت، اهمیت برچسب میوه از جنبه‌های بهداشتی، اطلاع‌رسانی و اعتماد به محصولات میوه نمی‌تواند انکار شود. از این رو، تولیدکنندگان میوه باید به طراحی و اطلاعات مناسب در لیبل‌ها توجه کرده و نکات مهم مرتبط با محصولات خود را به صورت دقیق و کامل در این برچسب‌ها درج کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *