3 22

شرکت صادرات دستگاه مارک زن میوه صادراتی

دستگاه مارک زن میوه برای سرعت بخشیدن در روند آماده سازی میوه های صادراتی نفش بسزایی دارد. این دستگاه ها از نظر عملکرد انواع مختلفی دارند که باید متناسب با حجم تولیدات روزانه انتخاب شوند. با توجه به افزایش تقاضا و نیاز به انواع مارک زن برای صادرات میوه به بررسی برخی از نمونه های باکیفیت و چگونگی خرید آنها از مراکز و شرکت های تولیدی می پردازیم.

انواع مختلف دستگاه مارک زن میوه

چسباندن لیبل بر روی میوه ها به معنی تایید کیفی آنها به ویژه جهت صادرات می باشد. در گذشته لیبل زنی به صورت دستی و توسط کارگران انجام می شد که بسیار زمان بر می باشد. امروزه نیز روش دستی عمدتاً برای تیراژهای بسیار پایین توسط تولیدکنندگان یا فروشندگان میوه به صورت محدود انجام می گیرد.

یکی از سریع ترین راهکارها برای چسباند لیبل استفاده از دستگاه های مارک زن است. این تجهیزات در دو نوع دستی و اتوماتیک هستند که هر کدام از نظر کارآیی ویژگی های خاص خود را دارند. مدل های دستی قادر به چسبابندن لیبل ها در فاصله های 15 تا 30 میلی متر بر روی میوه ها می باشند.

مدل های دستی ماک زن میوه عمدتاً برای لیبل هایی که دارای اشکال منظم هستند مانند دایره و مربع کاربردی بوده و با سنسور ثابت و یک ماشه کار می کنند. برای این منظور کافی است با قرار دادن لیبل درون دستگاه، ماشه روی دسته را فشار دهید تا لیبل ها روی میوه قرار گیرند.

انواع دستگاه مارک زن میوه متناسب با نوع کارکرد، جنس بدنه، قابلیت های کیفی و همچنین نوع لیبل های قابل استفاده توسط آنها دارای قیمت و نرخ های متفاوتی هستند. مدل های شارژی این دستگاه ها نیز برای کارخانه های بزرگ بسته بندی و سورت میوه بیشترین میزان کارآیی را خواهند داشت.

فروش انواع دستگاه مارک زن میوه

در بازار داخلی انواع دستگاه مارک زن میوه با برندهای ایرانی و خارجی توزیع می شود. مدل های وارداتی از کشور ژاپن به علت جنس بدنه بسیار قوی و مقاومت در برابر عوامل محیطی و ضربه معمولاً از نمونه های پرفروش به شمار می آیند.

عده زیادی از کارخانه های بسته بندی ترجیح می دهند از مارک زن دستی استفاده کنند تا از چسبیدن لیبل بر روی میوه اطمینان داشته باشند. به طور کلی انتخاب و خرید دستگاه مارک زن باید متناسب با حجم تولیدات روزانه و برآورد هزینه های جانبی نیروی کار باشد.

با توجه به تنوع این محصولات در بازار برای انتخاب مدل های مناسب و امکان استعلام قیمت روز می توانید از خدمات آنلاین فروشندگان فعال در این حوزه بهره مند شوید. نمایندگان فروش این مرکز به صورت تخصصی آماده ارائه جدیدترین دستگاه های مارک زن میوه به بازار سراسر کشور و حتی بازارهای صادراتی هستند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *