عرضه کننده انواع لیبل جعبه میوه

عرضه کننده انواع لیبل جعبه میوه در کشور

در حال حاضر تعداد زیادی عرضه کننده انواع لیبل جعبه میوه در کشور مشغول به کار و تولید هستند. مخاطبان این عرضه کننده ها کشاورزان، باغداران و وارد کننده های میوه می باشند. زدن لیبل به جعبه های میوه، به محصول هویت و اعتبار می دهد و بر روی فروش کالا تاثیر گذار است.

انواع لیبل جعبه میوه

یکی از عواملی که موجب کاهش فروش محصول و یا عدم موفقیت در فروش برخی از باغداران و کشاورزان می شود، عدم بسته بندی مناسب و معرفی برند می باشد.
یک محصول باکیفیت باید ظاهری با کیفیت و مناسب داشته باشد. شاید در نظر اول فقط بگویید برای حمل و فروش میوه نیاز به جعبه داریم! اما واقعا شما فقط به یک جعبه نیاز ندارید بلکه به یک جعبه ای نیاز دارید که بیانگر کالای شما باشد.
بسته بندی مناسب ارزش کالا را بالا می برد و سبب می شود تا فروشنده سود بیشتری بدست آورد.
همه ی این موارد بیانگر ارزش و اهمیت چیزی برای معرفی برند شما می باشد. لیبل دار کردن جعبه های میوه می تواند اینکار را برای شما به خوبی انجام دهد.
یک جعبه ی شیک با میوه های باکیفیت، چشم گیر تر از میوه های باکیفیت در جعبه ای نامناسب می باشد.
لیبل های جعبه میوه انواع و طرح های مختلفی دارد و می توانند ترکیبی از زیبایی، معرفی برند و کیفیت محصول شما باشند.

عرضه کننده انواع لیبل جعبه میوه

در ایران تولید کننده و عرضه کننده های لیبل جعبه میوه، معتبری مشغول به کار هستند. معمولا لیبل های جعبه ی میوه به صورت سفارشی و با نام برند میوه تولید کننده به کشاورزان و باغداران عرضه می شود.
کشاورزان و باغداران بسیاری، تلاش می کنند که یک محصول ارگانیک و با کیفیت تولید کنند و موفقیت های خوبی را نیز به دست می آورند.
اما به دلیل عدم آگاهی در نحوه ی فروش و معرفی محصول خود معمولا سود زحمت آن ها را دلالان می خورند و خود کشاورز سود زیادی عایدش نمی شود.
عرضه ی مستقیم میوه با بسته بندی باکیفیت در ایران می تواند از قیمت میوه و صفی جات بکاهد و سود اصلی نسیب تولید کننده شود نه دلال و واسطه ها.
عرضه کننده های لیبل میوه و جعبه به کشاورزان در این امر کمک بسیاری می کنند.

قیمت لیبل جعبه لیبل در ایران

قیمت لیبل جعبه در حال حاضر به عواملی چون، قیمت کاغذ، رنگ و مواد چسبی دارد. با توجه به تغیر قیمت ها خرید عمده می تواند خریدی مقرون به صرفه باشد و خریدی ارزان تر را برای کشاورزان رقم بزند.


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *