عرضه کننده شانه میوه فومی

عرضه کننده شانه میوه فومی با کیفیت عالی

عرضه کننده شانه میوه فومی با کیفیت عالی افتخار دارد با عرضه این شانه به کلیه باغداران و تاجران در بسته بندی انواع میوه همکاری کند این محصول از جنس فوم مرغوب تهیه شده است.
در دنیای مدرن و پیشرفته امروز هر محصولی که بخواهد وارد بازار مصرف شود نیاز به یک بسته بندی شیک و زیبا دارد تا هم علاوه بر زیبا جلوه دادن محصول بر کیفیت آن نیز تاثیر بگذارد و از خراب شدن محصول و از بین رفتن محصول جلوگیری میکند.

شانه میوه

یکی از این محصولات که برای عرضه به بازار نیاز به یک بسته بندی مناسب دارد انواع میوه میباشد با توجه به این که هر فصل میوه مخصوص به خود را دارد و برای عرضه نیاز به یک بسته بندی خوب دارد اکثر باغداران در شهر ها شمال کشور همچون شهر های مازندران، گیلان و… که دارای باغ های میوه ی فراوان میباشد برای بسته بندی محصول خود از انواع شانه میوه فومی با کیفیت عالی استفاده میکنند و محصول خود را در این شانه‌های میوه چیده و به بازار عرضه میکنند.
در سال 86 بود که در شمال کشور به علت باغ های فراوان میوه از تجهیزات مخصوصی همچون شانه میوه برای بسته بندی میوه استفاده میکردند و به تدریج در تمام کشور رواج یافت و به خصوص در سال های اخیر استقبال از شانه میوه برای بسته بندی میوه بسیار بالا رفت و تقزیبا تمام میوه ها در این شانه ها به بازار عرضه میشود.
برخی از باغداران و تاجران به شانه میوه، وکیوم میوه نیز میگویند و میوه هایی همچون هلو، پرتقال، سیب، انار و… را در شانه میوه به بازار عرضه میکنند این شانه‌های میوه در ابعاد 27 در 47 و یا در ابعاد 24 در 34 تولید میگردد.

موارد استفاده از شانه میوه فومی

در حال حاضر شانه میوه برای بسته بندی انواع میوه و حتی در فروشگاه های بزرگ نیز از این شانه ها برای عرضه میوه به مشتریان خود استفاده مینمایند این شانه ها در رنگ های مختلف و برای انواع میوه تولید میگردد.

ویژگی شانه میوه فومی

  • تولید در ابعاد 24 در 34 سانتی متر برای میوه هایی همچون هلو، انار، سیب و…
  • رنگ ان با توجه به سفارش مشتری متفاوت میباشد
  • از فوم درجه یک در ساخت ان استفاده میکنند
  • این شانه میوه 10 تا 12 گرم وزن دارد و برای موارد دیگر به صورت سفارشی

عرضه کننده شانه میوه فومی

این شانه‌های میوه که مورد استفاده ی اکثر باغداران میوه میباشد با کیفیت عالی تهیه شده است کلیه باغداران و تاجران میوه برای تهیه این شانه‌های میوه میتوانند به سایت ما مراجعه نمایید و این شانه‌های میوه را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *