cea01d9afb49244e77c74de756466b0a

فروش انواع کاغذ گراف در رنگ ها و ابعاد مختلف در کشور

فروش انواع کاغذ کراف در رنگ ها و ابعاد مختلف در کشور توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود. ما می توانیم انواع کاغذ گراف مانند مقوا گراف، کاغذ گراف میوه، و… را از فروشندگان این محصول تهیه کنیم. از فروشندگان این محصول می توان به تولید کننده، نمایندگی، مرکز فروش، فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های سطح شهر، اشاره کرد.

فروش کاغذ گراف در رنگ های متنوع در کشور

فروش کاغذ گراف در رنگ های متنوع در کشور توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود. اولین فروشنده این محصول تولید کننده است که خود به صورت مستقیم به عرضه محصول مشغول است یا به صورت غیر مستقیم و با کمک نمایندگی، مرکز فروش محصول را عرضه می کند.

دومین فروشنده هم می تواند شرکت های بازرگانی باشد.

و سومین فروشنده هم می تواند فروشگاه های سطح شهر، یا فروشگاه های اینترنتی باشد.

انواع ابعاد کاغذ گراف

شاید برای شما سوال باشد که آیا کاغذ گراف تنها در ابعادی که تاکنون دیده اید آن هم به عنوان جایگزین کیسه پلاستیکی، موجود می باشد یا اینکه تولیدکنندگان در زمینه این کاغذهای زیبا دست به خلاقیت و نوآوری های جالبتری هم زده اند؟ برای پاسخ به پرسش زیر با ما همراه باشید.

کاغذ گراف معمولا در سایزهای کاغذ آچار تولید می شود، اما اگر بدانید که چه انواعی از این کاغذ ها در بازار ایران وجود دارند پی به نحوه استفاده و ابعاد آن می برید.

کاغذ گراف ها در زمینه فعالیت های طراحی مهندسین معمار و سایر رشته ها مورد توجه هستند، از این رو باید بدانید که استفاده از این کاغذ مستلزم ابعاد بیشتری در حد متراژ می باشد، که معمولا آن ها را با نام مقوا گراف می شناسند.

فروشندگان کاغذ گراف در کشور

فروشندگان کاغذ گراف در کشور سعی کرده اند، انواع محصول مانند کاغذ گراف میوه، و…..  را در ابعاد و سایز های متنوعی عرضه کنند. فروشندگان این محصول علاوه بر فروش محصول داخلی محصول خارجی که از کشور های مانند هند، چین، اوکراین، کره جنوبی، وارد می شود را عرضه می کنند.

این فروشندگان سعی کرده اند، محصول را با کیفیت ها، و قیمت های متفاوتی عرضه کنند تا مطابق با سلیقه ها و بودجه تمام اقشار جامعه باشد. این فروشندگان خود به خوبی می دانند به چه مشتریانی چگونه کاغذ گراف هایی را پیشنهاد بدهند.

فروشندگان محصول را با قیمت های متفاوتی عرضه می کنند که این بسته به کیفیت محصول، و نوع برند دارد به عنوان نمونه قیمت کاغذ گراف اوکراین به دلیل کیفیت بالای آن قیمت بالای هم دارد.

صادرات کاغذ گراف

صادرات کاغذ گراف غالبا به خاورمیانه و کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس صادر می شود. این محصول ایرانی به دلیل کیفیت بالا توانسته است مشتریان زیادی را در این بازار ها جذب کنند.

قیمت مناسب، دسترسی آسان به محصول، باعث شده این محصول در بازار های این کشور ها مشتریان زیادی داشته باشد.

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “فروش انواع کاغذ گراف در رنگ ها و ابعاد مختلف در کشور”

  1. محمد یزدان پناه

    چطوری کاغذ برا سبد میوه بخرم لطفا راهنمای کنید

    1. a.zabihi

      سلام وقت بخیر. با شماره 09111291589 ارتباط برقرار کنید. خوشحال میشم راهنماییتون کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *