58dbeb78e20d92ba00741d047552f094

فروش کاغذ گراف تهران و در ابعاد مختلف و قیمت های مناسب در کشور

در مراکز فروش کاغذ گراف تهران، گراف بصورت عمده و جزئی به فروش می رسد. کاغذ گراف با توجه به رنگ، وزن، ابعاد و برند کارخانه تولید کننده دارای قیمت های متفاوتی می باشد. این کاغذ ها به دلیل مقاومت بالا و قابلیت بازیافت، بازار فروش خوبی دارند.

تهیه کاغذ گراف تهران در ابعاد متنوع

برای پاسخ به این سوال که  کاغذ گراف چیست باید با فرآیند تولید کاغذ آشنایی داشت. برای ساخت این کاغذ از انواع مختلف درختان می توان استفاده کرد. کاغذ گراف دارای خمیری تیره تر از خمیر کاغذ می باشد و به خمیری که تحت فرآیند گراف بدست می آید خمیر گراف می گویند.

این خمیر را با انجام فرآیند های دیگر می توانند به کاغذ کرافت رنگی تبدیل کنند.  کاغذی که طی این فرآیند بدست می آید مقاومت بیشتری نسبت به کاغذ معمولی دارد. تهیه کاغذ گراف تهران در ابعاد متنوع و وزن های متفاوت صورت می گیرد، این تفاوت در ابعاد و وزن کاغذ موجب تفاوت در قیمت می شود. 

خرید کاغذ گراف تهران به قیمت های مناسب در کشور

کاغذ گراف از کشور های مختلفی وارد ایران می شوند؛ مانند: کاغذ گراف هندی، اندونزی، روسی، کره ای و اوکراینی که با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسند. کاغذ گراف اوکراینی و هندی بیشترین استقبال را در بین نمونه های خارجی در ایران داشته اند. 

قیمت کاغذ گراف هندی و سایر کشور ها بیشتر از کاغذ گراف تهران می باشد. خرید کاغذ گراف تهران به قیمت مناسب در کشور و همچنین کیفیت مناسب این محصولات باعث شده توجه خریداران به این کاغذ ها جلب شود. 

صادر کنندگان کاغذ گراف

صادر کنندگان کاغذ گراف در ایران باید به این نکته توجه داشته باشند که باید بتوانند با نمونه های خارجی  از نظر قیمت و کیفیت رقابت کنند. از ویژگی هایی که باعث شده تا کاغذ گراف بازار خوبی  در داخل و خارج از کشور داشته باشد می توان به چند مورد از کاربرد کاغذ گراف  اشاره کرد:

  • بسته بندی مواد غذایی و صیفی جات و میوه 
  • استفاده به عنوان خط کش دو بعدی
  • برای طراحی و نقشه کشی
  • استفاده در پوستر و کار های هنری

عرضه مستقیم کاغذ گراف تهران در کشور

عرضه مستقیم کاغذ گراف تهران در کشور  با حذف واسطه ها و همچنین  فروش طرح ها و رنگ های مختلف موجب شده خریداران کاغذ گراف طراحی و یا سایر انواع کاغذ گراف را با قیمت مناسب تری تهیه کنند.

خریداران می توانند این کاغذ ها را به صورت حضوری و یا آنلاین از طریق سایت های فروش اینترنتی به صورت کیلویی و یا رولی خریداری کنند و اگر قصد برش کاغذ ها در ابعاد خاصی را داشته باشند می توانند با سفارش ابعاد مورد نظر کاغذ گراف مورد نیاز خود را تهیه کنند. 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *