قیمت خرید انواع برچسب میوه

قیمت خرید انواع برچسب میوه منحصر به فرد

برچسب میوه منحصر به فرد، این امکان را به خریدار می دهد که با دیدی باز تر به خرید در رابطه با میوه ها می دهد و همینطور برند تولید کننده محصول را تا حد زیادی به معروفیت در بین خریدارن می رساند. در این بخش به معنای برچسب ها و قیمت خرید انواع برچسب میوه منحصر به فرد اشاره می کنیم.

برچسب میوه

برچسب میوه در واقع کد هایی هستند که به ما نحوه ی تولید این محصولات را نشان می دهند. این کد ها اعداد 5 رقمیی هستند که هر کدام از آن ها بیانگر نوع خاصی از محصولند.
این کد ها رمز هایی هستند که آن ها را “PUL” می نامند و از طرف فدراسیون بین المللی محصولات به ثبت رسیده اند.
از سال 1990 استفاده ی این برچسب ها در بین افراد تولید کنندگان و صادر کنندگان بسیار رایج شد و تا به حال تقریبا بیش از نیمی از محصولات تولیدی و صادراتی دارای برچسب های مختلف هستند.

معنای برچسب های موجود بر روی میوه ها

  • اگر میوه ای را خریداری کردید که بر روی آن اعدای 5 رقمی ثبت شده بود و رقم اول آن با 3 یا 4 شروع شده بود، بیانگر این موضوع است که این میوه ها از بهترین روش های تولید برای به ثمر رسیدن استفاده کرده اند. از بهترین کود ها و آفت کش ها برای آن ها استفاده شده و برای سلامتی خود و افراد خانودتان بسیار مفید هستند.
  • برخی دیگر از میوه ها در بازار مشاهده می شوند که دارای برچسبی 5 رقمی هستند که رقم اول آن با عدد 8 شروع می شود. این برچسب ها اطلاعاتی در مورد تغییرات ژنتیکی میوه ها به خریدار می دهد؛ یعنی اگر این برچسب را بر روی میوه ها مشاهده کردید می توانید این موضوع را برداشت کنید که این میوه ها از طریق اصلاح ژنتیک به ثمر رسیده اند. علاوه بر این موضوع این برچسب ها مقاومت این میوه ها در برابر سرما و سموم را نیز به ما نشان می دهد.
  • برخی دیگر از برچسب های 5 رقمی هستند که رقم اول آن با 9 شروع می شود. این برچسب ها بیانگر ارگانیک بودن محصول هستند. محصولات ارگانیک با بهترین روش ها به ثمر می رسند و هیچ گونه کود شیمیایی در به ثمر رسیدن آن ها نقشی ندارند. میوه های ارگانیک معمولا به تعداد کمی به بازار عرضه می شوند زیرا تولید آن ها دارای زحمت بسیاری بوده و همچنین قیمت نسبتا بالایی دارند.

برخی دیگر از میوه های موجود در بازار هستند که فاقد هر گونه برچسبند. این میوه ها معمولا تولیدات مناسبی نیستند زیرا هیچ گونه اطلاعاتی در مورد روند تولید محصول به مصرف کننده نمی دهند و همین موضوع باعث می شود که مصرف کنند در هنگام خرید دچار شک و تردید شود.

قیمت خرید انواع برچسب میوه منحصر به فرد

قیمت خرید انواع برچسب میوه منحصر به فرد، بر پایه صادر کنندگان و تولید کنندگان است.
هر دوی این افراد باید اطلاعات کافی در مورد محصول را به فرد بدهند تا قیمت مناسب این برچسب تایین شود. قیمت خرید انواع برچسب میوه منحصر به فرد بسیار مناسب بوده به طوری که تمام افراد می توانند برای اطلاع رسانی محصول خود به افراد مختلف از این برچسب ها استفاده کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *