6c106c1300f1aab9edb24a778ad79c7e

مراکز پخش نبشی گوشه پلاستیکی

در هنگام بسته بندی برای محافظت از انواع محصولات از وسیله ای استفاده می شود که در گوشه کارتن جای می گیرند و به اندازه‌ کافی محکم و مقاوم می باشند و به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که لیز نمی خورند و به راحتی استفاده می شوند. این ابزار به نبشی گوشه پلاستیکی معروف می باشند. در مراکز پخش ما، نبشی پلاستیکی یزد به مشتریان عزیز در اقصی نقاط ایران، ارائه می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چند نکته درباره نبشی گوشه پلاستیکی

همزمان با پیشرفت علم و تکنولوژی و کشف تجربیات بشر هر روز بر تعداد ابزار مورد نیاز افزوده می شود و یکی از این ابزار نبشی گوشه پلاستیکی می باشند که از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن بوده در هنگام ارسال بسته بندی به مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این نبشی های پلاستیکی نسبت به نوع فولادی مزایایی دارند از جمله اینکه وزن کمی دارند. از قیمت مناسبی برخوردارند و مقاومت کافی در مقابل عوامل گوناگون محیطی دارند.

با اینکه استفاده از جعبه های کارتنی گزینه ای عالی برای بسته بندی به شمار می روند چرا که شکل پذیری آنها و امکان چاپ اثر گرافیکی را دارا هستند و به راحتی می توان روی آنها نکات ضروری باربری را درج کرد اما ممکن است در هنگام حمل و نقل آسیب ببینند و برای رفع این مشکل از تسمه هایی به صورت عمودی و افقی روی جعبه کشیده می شوند و برای محکم کردن تسمه روی کارتن از نبشی گوشی پلاستیکی استفاده می شود.

این وسیله در زیر تسمه قرار می گیرد و از خراش و یا خرد شدن گوشه کارتن جلوگیری می کند این گوشه ها زاویه ای در حدود ۹۰ درجه و طول کوتاهی دارند و در دو نوع ساده و آج دار بوده و در ظاهر شبیه به هم هستند اما نوع آج دار آن، بسته بندی را برای زمان بیشتری ثابت و محکم نگه می دارد.

خرید کلی نبشی گوشه پلاستیکی ارزان

در فروشگاه مرکزی امکان خرید کلی نبشی گوشه پلاستیکی ارزان، برای مشتریان عزیز فراهم می باشد. این محصول با کیفیت که تولید شده از بهترین پلاستیک و مواد پلیمری می باشد بیشتر برای بسته بندی محصولات صادراتی نظیر میوه ها یا کاشی ها و … استفاده می شود و در رنگ بندی ها و اندازه ها متنوعی موجود می باشند.

همکاران ما برای اینکه بتوانند این محصول را با قیمت مناسب به مشتری ارائه کنند مستقیما به کارخانه مراجعه می نمایند و حجم زیادی از این محصول منحصربه فرد را با قیمت بسیار پایین خریداری می نمایند و در فروشگاه مرکزی با عرضه نبشی پلاستیکی ارزان قیمت به مشتری، رضایت خاطر آنان را برآورده می کنند. شما نیز می توانید برای خرید آن در حجم عمده به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *