989701f4d7ac19d8c38824b94e5a1dbf

مرکز خرید توری بسته بندی پیاز

در بازار محصولات باغی و کشاورزی، نحوه‌ی بسته بندی و عرضه‌ی محصول از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا حتی با کیفیت ترین محصولات اگر به درستی بسته بندی نشوند در جریان حمل و نقل و رسیدن به بازار فروش، امکان فاسد شدن و خرابی آنها وجود دارد. یکی از انواع رایج بسته بندی، برای محصولاتی چون پیاز که سرعت فساد بالایی دارند، استفاده از توری بسته بندی می‌باشد. مرکز خرید توری بسته بندی پیاز، انواع توری های بسته بندی را در رنگ ها و جنس های مختلف در اختیار کشاورزان و فروشندگان محصولات زراعی قرار می‌دهد.مرکز خرید توری بسته بندی پیاز

کیفیت مناسب توری بسته بندی تازه

در فرآیند تولید توری بسته بندی پیاز، رعایت استانداردها و استفاده از مواد اولیه مرغوب، تاثیر بسزایی دارد. از جمله مواردی که در تولید توری بسته‌بندی باید مد نظر قرار گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. توری بسته بندی باید بسیار مقاوم بوده و تحمل وزن بالا را داشته باشد.
  2. این توری ها باید در اندازه های مختلف تولید شود تا امکان بسته بندی مقادیر مختلفی از محصولات وجود داشته باشد.
  3. توری بسته بندی باید در رنگهای مختلف تولید شود تا علاوه آسانتر کردن حمل ونقل زیبایی بصری نیز ایجاد کند.
  4. در قسمت بالای توری از یک مکانیزم کاربردی آسان برای جمع کردن سر توری بدون نیاز به دوختن استفاده شود.
  5. قیمت مناسبی داشته باشد تا رغبت برای استفاده از آن وجود داشته باشد.
  6. منافذ توری باید به گونه ای باشد که هوا به خوبی در آن جریان پیدا کند.
  7. جنس توری باید نرم باشد تا روی محصولات خراش و آسیب ایجاد نکند.

بدون شک رعایت این نکات تاثیر مستقیمی بر کیفیت بسته بندی محصولات کشاورزی و جلوگیری از حیف و میل شدن این نعمت های خدادای دارد.

فروش انواع توری بسته بندی پیاز

مرکز فروش انواع توری بسته بندی پیاز، انواع مختلف توری بسته بندی از جمله: توری معمولی، توری بسته بندی پلاستیکی و توری فومی را در اندازه و رنگبندی های متفاوت در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. این توری ها، بسته به نیاز مشتری به صورت متری یا کیلویی عرضه می‌شود.

تولید کنندگان محصولات زراعی و باغی، میادین میوه و تره بار و شرکت های صادرکننده ی محصولات کشاورزی، از مهمترین مشتریان توری بسته بندی پیاز هستند که می توانند توری مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب از این مرکز، خریداری نمایند.

این مجموعه با ایجاد شرایط مناسب زمینه‌ی خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع توری بسته بندی پیاز را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط مستقیم با فروشنده می‌ توانید با شماره تلفن مشاوران فروش که در سایت درج شده است، تماس گرفته و در اسرع وقت ثبت سفارش نمایید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *