8

مرکز پخش دستگاه لیبل زن دستی میوه

دستگاه لیبل زن دستی میوه ایرانی، یکی از نمونه های پر فروش در بازار می‌باشد. از مزیت های این دستگاه می توان به قیمت پایین آن اشاره کرد. هم چنین به دلیل وزن کم، به راحتی قبل حمل است. برای شرکت های کوچک که محصولات زیادی ندارند؛ این دستگاه بهترین گزینه می باشد.

بیشتر بخوانید: کارتن مقوایی

نحوه چاپ دستگاه لیبل زن میوه

دستگاه لیبل زن، قابلیت برچسب گذاری روی انواع میوه ها را دارد. چاپ لیبل به صورت رولی یا صفحه ایی صورت می‌گیرد. اگر دوست دارید با نحوه کار این دستگاه بیشتر آشنا شوید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: کارتن پلاست

  • چاپ افست: این چاپ برای تولید لیبل صفحه ایی کاربرد دارد. معمولا در کارهای فوری از این چاپ استفاده می کنند. مراحل این چاپ بسیار راحت است.‌ ابتدا طرح مورد نظر در لیتوگرافی ساخته شده و بعد با قرار دادن در دستگاه، چاپ لیبل انجام می شود.
  • چاپ فلکسو: این چاپ برای تولید لیبل رولی عمده کاربرد دارد. بعد از طراحی، طرح مورد نظر به کلیشه ژلاتینی تبدیل می گردد. سپس کلیشه ژلاتینی در دستگاه قرار گرفته و چاپ صورت می‌گیرد. در حجم زیاد، این چاپ مقرون به صرفه تر است.

چاپ لیبل کاغذ به صورت عمده در طرح و سایزهای مختلف صورت گرفته و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. با خرید دستگاه لیبل زن و انتخاب طرح و رنگ دلخواه، می توانید لیبل مورد نظر خود را چاپ کنید. هم چنین مشتریان را به سمت میوه های لوکس جلب کرده و فروش بیشتری داشته باشید.

قیمت انواع دستگاه لیبل زن دستی میوه

عرضه انواع دستگاه لیبل زن دستی با کیفیت و قیمت های مختلف در فروشگاه های معتبر صورت می گیرد. قیمت این دستگاه به عوامل مختلفی از جمله کیفیت چاپ، سرعت و نحوه خرید بستگی دارد. خریداران عمده می توانند برای حذف افراد دلال، به صورت کلی و مستقیم این کالا را از تولید کنندگان اصلی تهیه نمایند.

برای خرید انواع دستگاه علاوه بر مراجعه حضوری به فروشگاه های مرتبط با فروش این دستگاه، امکان خرید اینترنتی از سایت های معتبر هم وجود دارد. البته امروزه خرید آنلاین محبوبیت بیشتری در بین خریداران پیدا کرده است.

در خرید اینترنتی، شما با خیال راحت در هر زمانی می توانید به سایت های معتبر مراجعه کرده و با مقایسه کیفیت نمونه های مختلف، یک انتخاب خوب داشته باشید. این مجموعه سالهاست به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی دستگاه لیبل زن دستی فعالیت دارد.

هدف ما ارائه بهترین دستگاه لیبل زن با کم ترین سود به خریداران محترم می باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت و مشاوره جهت عرضه داخلی به سراسر ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. جلب رضایت شما، موجب خرسندی ماست.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *