1 143 e1653804907236

نبشی پلاستیکی چوبی طرح سنگ و چوب

امروزه استفاده از Angle در صنعت بسیار کاربردی بوده و یکی از پرکاربردترین محصولات در صنعت ساختمان می باشد. با توجه به کاربرد و سلیقه مشتریان در طرح و رنگ و انواع مختلف به بازار عرضه می شوند و افراد به راحتی می توانند با توجه به مکانی که می خواهند از این محصول استفاده کنند، انتخاب گسترده ای داشته باشند.

دال چوبی پلاستیکی، چوبی استیل، طرح های سنگ و چوب در بازار موجود است و افراد به راحتی می توانند این مواد را خریداری و استفاده کنند. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت های معتبر به صورت آنلاین یا از طریق وب سایت های معتبر خرید کنید.

 

نبشی پلاستیکی چوبی

Angle یک پروپیل با سطح عمود است و در جنس های مختلف در بازار ظاهر می شود پروفیل ها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها زاویه شیارها است.

بسیاری از مردم نام نبشی را شنیده اند، اما تعداد کمی از مردم از مزیت دقیق و شناخت کامل محصول برخوردار هستند. زاویه پلت پلاستیکی یکی از مدل های جدید این محصول می باشد.

همانطور که در ابتدا ذکر شد، نانوزنبورها مقطعی هستند که دارای دو ضلع عمود بر یکدیگر هستند. این پروفایل ها به صورت حروف انگلیسی L هستند که LNP نیز نامیده می شوند. اصطلاح نبشی از کلمه نبش قبر شده و به معنای گوشه است.

نبشی پلاستیکی عمودی یکی از مهمترین پروفیل های ساختمانی است که می توان از آن به صورت تکی یا ترکیبی در ساخت و ساز یا سایر صنایع استفاده کرد.

یک زاویه پلاستیکی جدید در اندازه های مختلف وجود دارد که باعث استفاده بیشتر می شود و این تفاوت در طول ها بیشتر است.

نبشی پلاستیکی طرح سنگ

پروفیل پلاستیکی طرح مینا در مواد مختلفی به بازار عرضه می شود که لحیم کاری پلاستیک چوبی، نبشی پلاستیک طرح سنگ مرمر، نبشی پلاستیک طرح چوب، پلاستیک گالوانیزه و ناف پلاستیکی نمدی نمونه ای از این محصول می باشد که به راحتی در بازار قابل مشاهده است. بسته به کاربرد آن می توان آن را تامین کرد.

براکت بر اساس تولید: بر اساس تولید براکت به دو دسته پرسی و فابیک تقسیم می شود. لایه برشی زاویه ای انواع ورق های زاویه ای بزرگ به طول 6 متر است. این زاویه در وسط عرض منحنی است و باعث می شود دو عرض و بال عمود بر یکدیگر باشد.

تولید زاویه بر اساس ظاهر: زاویه به دو گروه نبشی با بال مساوی و بال نابرابر تقسیم می شود.
پروفیل های زاویه بال مساوی آنهایی هستند که بالهای عمودی مساوی دارند و این زوایا با حروف انگلیسی L مشخص می شوند که نشان دهنده اندازه این محصول است.

 

 

در زمان استفاده از این زاویه، شرایطی ایجاد می شود که بال این زاویه برابر نیست به طوری که بال های این اجسام برابر نیستند تا بال هر یک از آنها برای همه زمینه ها و کاربردها قابل استفاده باشد.

تولید اگزوکورنر: جنس پروفیل های نبشی با توجه به کاربرد آنها متفاوت است و در زاویه پلاستیک، زاویه آلومینیوم، گالوانیزه و استیل دیده می شود.
زاویه آلومینیومی: این نبشی همانطور که در نام آن وجود دارد از آلومینیوم ساخته شده و در ابعاد 50 تا 150 میلی متر تولید می شود.

این مدل دارای وزن کم و استحکام بالا و مقاومت خوبی در برابر خوردگی و رطوبت می باشد. به دلیل شکل این آبسه، عمدتاً در صنایعی که ظاهر نهایی پروژه مهم است، استفاده می شود. همچنین در اتصال پل های ستون دار یا اتصالات تیر و پل استفاده می شود.

زاویه گالوانیزه: این نبشی یک قطعه آهن از ورق گالوانیزه با روکش روی ورق هستند، بنابراین استحکام و استحکام بالایی دارند و برای مناطق با رطوبت بالا بسیار مناسب هستند. بنابراین، برخی از این گیره ها برای ساختمان های مستعد زنگ زدگی تقاضای زیادی دارند.

فولاد ضد زنگ: ماده اولیه تولید این زاویه بر پایه شمش فولادی است که سطح محصول نهایی را بسیار صاف می کند. این آلیاژها به دلیل خاصیت خوردگی و ضد زنگ بودن در فضاهای بیرونی کاربرد دارند و در صنایع دریایی، پتروشیمی و شیمیایی نیز کاربرد دارند.

گیره های بازاری به طور کلی در مدل هایی مانند: زاویه پلاستیکی ظریف، زاویه پلاستیکی کوچک، زاویه پلاستیکی گرد و نبشی پلاستیکی موجود هستند و بسته به کاربردشان مورد استفاده قرار می گیرند.

نبشی پلاستیکی طرح دار

بندها به طور کلی با تفاوت هایی که در بالا توضیح داده شد متفاوت هستند و به طور کلی به کاربردهای زیر تقسیم می شوند:

تجهیزات صنعتی
سازه های برج انتقال نیرو
ساخت خرپا
بریس ها
قاب های فلزی در ماشین آلات
و…
زاویه لوله پلاستیکی نیز به دلیل تنوع طرح های موجود در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

نبشی پلاستیکی طرح چوب

جالب است بدانید که در سازه های به هم پیوسته و همچنین در آسانسورهایی که از آنگ شکسته استفاده می کنند.

زاویه پلاستیک الگوی چوب به دلیل استفاده زیاد ان بسیار رایج است و به راحتی در دسترس هر مکان است و می تواند استفاده شود. این زاویه برای اتصالات ساده در سازه‌های ساختمانی و صنعت نیز قابل استفاده است. به عنوان مثال، زاویه بینی، اتصال گرد و زاویه روح و اتصال گیره و … نتایج حاصل از این تحقیق نشان می‌دهد که اگاهی از این نواحی و تقویت انها می‌تواند بدون افزایش سطح مقطع ایمنی و همچنین با کاهش هزینه‌های سلامتی سازه‌ها امکان‌پذیر باشد. برای این منظور ورق‌های John از ورق‌های فلزی برای تقویت زاویه ی پلاستیک یا اتصال ورق‌های فلزی برای اتصالات نیمه‌صلب استفاده می‌شود. اثر توزیع تنش و ضخامت اجزای مفصلی و نیز اندازه ضخامت اجزا اتصال را باید بررسی نمود.

سایت ما همچنین به دلیل معرفی بهترین تولید کنندگان این محصول با قیمت مناسب و همچنین مشاوران تخصصی در این زمینه، خرید بهتر و مقرون به صرفه تری را برای شما فراهم می کند. بهترین نوع خمیر پلاستیکی هراوی برای خرید از این سایت در دسترس است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *