توری بسته بندی سیب زمینی

پخش عمده توری بسته بندی سیب زمینی

پخش عمده توری بسته بندی سیب زمینی در سراسر کشور صورت می پذیرد. این توری ها در انتقال میوه و مرکبات نقش مهمی را ایفا می کنندو با خرید عمده می توان آن هارا ارزان تر نیز تهیه کرد.

توری سیب زمینی چیست؟

همانطور که می دانید میوه ای که ما از میوه فروشی تهیه کرده و میل می کنیم. ابتدا سر از زمین های کشاورزی در آورده است و از آنجا به میدان تره بار انتقال یافته و از آن جا نیز متعاقبا به میوه فروشی ها.
بی شک این حجم از میوه انتقالش سخت می باشد و احتیاج به کیسه های محکم و با دوامی دارد که هم در حین جابجایی کیسه پاره نشود و هم اینکه میوه آسیب نبیند.
برای این امر از کیسه های توری شکلی استفاده می شود که به تور سیب زمینی معروف است.
با این توری ها به راحتی می توان این میوه ها و مرکبات و کلا محصولات کشاورزی را با اطمینان خاطر جا به جا نمود.

مزیت های استفاده از این توری ها چیست؟

استفاده از این توری ها مزیت فراوان دارد. از جمله استحکام و دوام بالایشان و جلوگیری از فاسد شدن میوه. بی شک اگر این کیسه ها نتوانند وزن میوه ها را تحمل نمایند انتقال میوه عملا امری غیر ممکن خواهد شد.
از دیگر مزایای آن ها می توان به تهویه مناسبشان اشاره کرد. بدیهی است که حجم بالای میوه درون این کیسه ها در صورت عدم تهویه صحیح، باعث فاسد شدنشان می شود ولی با استفاده از این کیسه ها، محصولاتمان کاملا سالم می ماند.
همچنین این کیسه ها در رنگ های متنوعی تولید می شوند که این هم برای خود یک ویژگی به خصوص است.

خرید عمده توری بسته بندی سیب زمینی

قیمت این توری ها به سایز و ظرفیتشان بستگی دارد. این کیسه ها در حجم های مختلف تهیه و عرضه می گردند و طبیعتا قیمتشان نیز با هم متفاوت است.برای این امر که خریدمان به صرفه شود و قیمت پرداختی برای هر توری پایین تر از حد عادی محاسبه شود، خرید عمده بهترین راه است.بدیهی است که ما برای جابجایی میوه به تعداد زیادی از این توری ها احتیاج داریم و با خرید عمده آن ها می توانیم با یک تیر دو نشان بزنیم.
هم اینکه قیمت از لحاظ اقتصادی برایمان مقرون به صرفه تر خواهد شد و هم اینکه نیازمان را برطرف ساخته ایم.
پس حدالامکان برای خرید این توری ها، روش عمده را انتخاب نمایید و از اطمینان خاطرتان بابت استفادهاز این کیسه ها لذت ببرید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *