6a538e9e16043cc4fe61270ce65510f7

انواع کاغذ گراف و فروش آن در طرح های مختلف در کشور

کاغذ کراف یکی از انواع کاغذهای موجود در بازار می باشد که برای بسته بندی و نگهداری هر چه بهتر و تازه تر میوه های گوناگون استفاده می شود. انواع کاغذ گراف در طرح های مختلف و متنوع در بازارهای حضوری و یا اینترنتی سراسر کشور با نرخ های متفاوت به فروش می رسد. انواع کاغذ گراف و فروش آن در طرح های مختلف در کشور

فروش طرح های مختلف کاغذ گراف در کشور

در بازار و فروشگاه ها، انواع مختلف کاغذ مرغوب گراف اغلب در رنگ بندی و کاربردهای زیر به چشم می خورد:

  • کاغذ گراف قهوه ای: این کاغذ را سردخانه داران، باغداران و میادین میوه و تره بار برای نگهداری از میوه ها استفاده می کنند.
  • کاغذ گراف سفید: این کاغذ بعضا خط دار است و در بازار به نام کاغذ گراف طراحی شناخته می شود، و  مهندسان و طراحان از آن استفاده می کنند.

فروش طرح های مختلف کاغذ گراف در کشور در ضخامت و وزن های متفاوت در مراکز و یا فروشگاه های آنلاین و یا حضوری معتبر انجام می گیرد.

لیست قیمت فروش کاغذ گراف در کشور

قیمت فروش و عرضه کاغذ گراف در کشور ما به دلیل استفاده عمده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. کاغذ گراف قیمتش بسته به فاکتورها و پارامترهای مختلفی نظیر موارد زیر تعیین می گردد:

  • نوع، ضخامت و وزن کاغذ
  • وارداتی و یا خارجی بودن کاغذ
  • میزان سفارش و نوع خرید

در ایران، علاوه بر تولید کاغذ گراف، از کشورهای دیگر نظیر هند و یا اکراین کاغذ گراف نیز وارد می شود. مشتری برای اطلاع از لیست قیمت کاغذ گراف هندی، ایرانی و یا کشورهای دیگر، می تواند به سایت های معتبر مراجعه کند. در سایت و فروشگاه آنلاین ما، از طریق تماس با کارشناس فروش می توان از آخرین نرخ این کاغذها مطلع شد.

نمایندگی فروش کاغذ گراف در ایران

انواع کاغد ایرانی گراف به دلیل استحکام بالا و انعطاف پذیری خوب، در صنایع مختلف نظیر کشاورزی برای بسته بندی محصولات به کار می رود. در ایران نمایندگی ها و شعب مختلفی هستند که با عرضه مستقیم کاغذ گراف از تولیدی ها توانسته اند، مشتریان زیادی را به خود جذب کنند.

نمایندگی های فروش کاغذ گراف در ایران به دو روش آنلاین و یا حضوری مشغول به فعالیت هستند. در نمایندگی های آنلاینِ معتبر، پخش کاغذ گراف به تمامی شهرهای ایران برای مصرف کنندگان در تناژهای مختلف میسر می باشد.

صادرات کاغذ گراف

در کشور ما شرکت های مختلفی وجود دارند که در زمینه تولید و عرضه انواع کاغذ گراف مشغول به فعالیت می باشند. این شرکت ها توانسته اند با بهره گیری از بهترین تجهیزات روز و نیروهای مجرب، مرغوب ترین کاغذها را روانه بازار کنند.

کاغذ گراف ایرانی به علت کیفیت بالا نیز به کشورهای دیگر صادر می شود. صادرات کاغذ گراف توانسته است حاشیه سود خوبی را برای تولید کنندگان و کشور داشته باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *