d02796ed9c38aff66ecf1d6ac65fa4b2

شرکت صادرات توری بسته بندی سیب زمینی

شرکت ما در زمینه بافت توری بسته بندی سیب زمینی فعالیت دارد. فعالیت‌ های ما در طی چندین سال می‌ باشد و به‌ خاطر کیفیت برتری که محصولات ما دارند و همچنین قیمت مناسب باعث شده‌ است که در بازار به‌ عنوان برندی شناخته‌ شده مطرح سود. شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ما انواع مختلفی از محصول را خریداری کرده و استفاده کنید. همچنین شما می‌ توانید خرید عمده و یا خرده ای را داشته باشید و اجناس را در شهر خود تحویل بگیرید

مشخصات فنی توری بسته بندی سیب زمینی

در صنعت بسته‌ بندی روش‌ها و جنس‌ های مختلفی وجود دارند که جهت بسته‌ بندی مواد مختلف به کار می‌روند. آن‌ها جنس‌ها و طرح‌ های مختلفی دارند و بسته به محصولی که قرار است مورد بسته‌ بندی قرار بگیرد می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد. یک نوع از بسته‌ بندی‌ هایی که امروزه توانسته‌ است در بازار متداول شود بسته‌ بندی توری است.

این نوع تورها به روش بافت حلقوی تولید می‌شوند. جنس آن‌ها از سیم‌های پلاستیکی است و بسیار مقاومت بالایی دارند استحکام این کیسه‌ ها به‌قدری بالاست که می‌ تواند هر وزنی را تحمل کنند. بنابراین کارایی بسیار بالایی را خواهند داشت. این بسته‌ بندی‌ها از نخ‌های پلی‌اتیلنی ساخته شده‌اند که باعث می‌شود کیسه‌ها درحین دوام و مقاومت بالایی که دارد بسیار لطافت خاصی را داشته باشند.

این کیسه‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند که جهت بسته‌بندی انواع مرکبات، سیب‌زمینی، کلم، پیاز و دیگر محصولات کشاورزی و باغی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در انتهای کیسه‌ها نخ وجود دارد که به آن نخ سرکیسه گفته می‌شود که با کشش نخ به‌ راحتی می‌توان انتهای کیسه را محکم به‌ هم گره زد و آن را محکم‌ تر کرد و در نتیجه باعث می‌شود مواد درون کیسه به‌آسانی از آن بیرون نریزد. همچنین طراحی آن به‌گونه‌ای است که هوا به‌راحتی داخل کیسه در جریان است. بنابراین موادی ازقبیل سیب‌ زمینی در آن گندیده نمی‌شود و چون هوا در آن‌ها جریان است ماندگاری آن‌ها را طولانی‌تر می‌کند.

فروش انواع توری بسته بندی سیب زمینی

شرکت ما به‌ عنوان شرکت برتر در زمینه بافت توری بسته بندی فعالیت دارد. از آنجایی که این محصولات را مستقیم به دست فروشنده می‌ رسانیم قیمت‌ های ما نسبت‌ به بازار قیمت‌ های پائینی دارند، زیرا واسطه‌ ها را حذف کرده و افزایش قیمتی نداریم. شما جهت خرید توری بسته بندی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما می‌ توانید انواعی از محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. خرید از فروشگاه ما بسیار آسان است و شما می‌توانید با چند کلیک محصول خود را خریداری کنید کارشناسان ما در بخش فروش آمادگی پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان را دارد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *