e62936ac749946b7a147c32c9fb0c4c3

فوم توری پلی اتیلن و فروش آن در رنگ های مختلف در کشور

فوم پلی اتیلن چیست؟ ترکیبی از پلی اتیلن فشرده و حباب های ریز هوا که عایق برودت؛ حرارت؛ رطوبت؛ صدا است. فوم توری پلی اتیلن یکی از فوم های پر کاربرد و مفید است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این فوم مشبک بوده و در عرض های ۷، ۹، ۱۱ سانت  تولید می شود و تا ۴ برابر قابلیت باز شدن را دارد. از فوم توری پلی اتیلن و توری فلزی برای بسته بندی کردن پایه میز و مبل، سرامیک، شیشه، چینی و همچنین برای بسته بندی میوه جات برای صادر کردن مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش فوم توری پلی اتیلن در رنگ های متنوع در کشور

فروش فوم توری پلاستیکی پلی اتیلن در رنگ های متنوع در کشور توسط مراکز فروش عرضه می شود. این مراکز انواع مدل های توری را به صورت عمده و خرده بدست مصرف کنندگان می رسانند. خریداران این فوم دیگر صنایع و ارگان ها هستند که عمده خرید کرده و در بسته بندی و سایر موارد از آن استفاده می کنند. انواع فوم بسته بندی در این مراکز نیز به روش های اینترنتی نیز در سایت های فروش و شبکه های اجتماعی نیز به فروش می رسند. 

عرضه مستقیم فوم توری پلی اتیلن در ایران

عرضه مستقیم فوم توری پلی اتیلن در ایران توسط کارخانجات تولیدی عمده در سراسر کشور عرضه می شود. تولید کننده فوم پلی اتیلن بر حسب مدل و رنگ بندی های متنوع با توجه به سایز و ضخامت کاربرد های متفاوتی از آن را تولید می کنند. فوم های توری با توجه به این که اسفنجی هستند انعطاف پذیری بیش از اندازه ای دارند. این تولیدی ها به صورت سفارشی نیز انواع مدل ها را عرضه و در سراسر کشور ارسال می کنند.

نمایندگی فروش فوم توری پلی اتیلن در کشور

نمایندگی فروش فوم توری پلی اتیلن در کشور  وظیفه عرضه مستقیم را بر عهده دارند. این مراکز در کار خرید و فروش برندهای مختلف از این فوم ها فعالیت دارند. مانند فوم پلی اتیلن اصفهان که توسط نمایندگی ها در سراسر کشور عرضه می شود. همچنین وظیفه بازاریابی و توزیع این محصول را در دیگر شهرها به صورت عمده برعهده نماینده می باشد. لذا با ارتباطی که با تولید کننده و مشتری دارد سفارش عمده نیز از خریدار گرفته و عرضه می کند.

حراجی فوم توری پلی اتیلن در کشور

حراجی فوم پلی اتیلن در کشور در برخی از مراکزی که از تولیدی ها عرضه می کنند صورت می گیرد. لذا این مراکز به کسانی که عمده خریداری نمایند تخفیفاتی ویژه در نظر خواهد گرفت. قیمت فوم پلی اتیلن رولی و دیگر مدل ها نیز در بازار بسته به برند تولید کننده؛ کیفیت؛ هزینه مواد اولیه و تولید؛ نوسانات بازار متفاوت خواهد بود. 

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “فوم توری پلی اتیلن و فروش آن در رنگ های مختلف در کشور”

  1. رضا رضوانی

    سلام واسه خرید توری پلاستیکی لوله ای میخوام بخرم لطفا ادرس و تلفن به شماره 09151537112اطلاع دهید سپاس

    1. a.zabihi

      سلام وقت بخیر. با شماره 09111291589 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *