9dc34ea5217ac44cd27e3c83b83bc0b4

قیمت کاغذ کرافت مازندران و برترین تولید کنندگان و فروشندگان آن

کاغذ کرافت یک نوع کاغذ یا مقوای تولید شده از پالپ یا خمیر کاغذ شیمیایی است که در فرایند کاغذسازی تولید می شود. این کاغذ در طیف وسیعی از کاغذهای ضخیم یا پوشش دار یا بدون پوشش در بازار خرید و فروش می شود. یکی از تولید کنندگان این کاغذ در مازندران است که انواع مدل های آن را در قیمت مختلف تولید و عرضه می کند. قیمت کاغذ کراف مازندران نیز با توجه به نوع و کیفیت متفاوت است.

لیست قیمت فروش کاغذ کرافت مازندران در کشور

لیست قیمت فروش کاغذ کرافت مازندران در کشور متفاوت می باشد. کیفیت؛ برند؛ هزینه تولید نمونه ای از عوامل موثر بر قیمت آن می باشد. هر چه این کاغذ ضخیم تر و مقاوم تر باشد گرانتر است. مدل های این کاغذ بر اساس کاربردی که دارد متفاوت می باشد و مواد اولیه به کار رفته در آن ممکن است فرق کند و قیمت آنها نیز با هم اختلاف خواهد داشت. خرید عمده و بدون واسطه آن از تولید کننده ارزانتر خواهد بود.

برند های برتر تولید کننده کاغذ کرافت در ایران

برندهای برتر تولید کننده کاغذ کرافت در ایران همان هایی است که ویژگی یک محصول با کیفیت و مرغوب را داشته باشد. یکی از آنها در مازندران است این تولیدی انواع کاغذ تولید شده از خمیر شیمیایی را معمولا در یک فرایندسازی قلیایی یا خنثی تولید و بعد از این مراحل بسته بندی کرافت را آغاز نموده و انواع مختلف را با کیفیت بالا بدون واسطه به صورت های مختلف در بازارهای داخلی عرضه می کند. 

 

فروشندگان کاغذ کرافت در مازندران

فروشندگان کاغذ کرافت در مازندران این کاغذ را مستقیم از تولیدی وارد نموده و به فروش می رسانند. فروشندگان این کاغذ را به صورت رولی یا بسته بندی شده تیراژ بالا یا تکی عرضه می کنند. 

فروش کاغذ کرافت در شیراز نیز مانند مازندران بدون واسطه است چون کارخانه تولیدی آن در این شهر وجود دارد. خرید مقوای کرافت که ضخیم تر از کاغذ آن است نیز در مراکز فروش نیز در انواع مختلف در کاربری متنوع بدست خریداران می رسد.

پخش کننده کاغذ کرافت مازندران به بازار

پخش کننده کاغذ کرافت مازندران به بازار در نمایندگی ها و شرکت های توزیع کننده کاغد ایرانی در برندهای متفاوت عرضه می شود؛ که با تبلیغات و بازاریابی آن مشتریان را شناسایی کرده و این کاغذ را به آنها عرضه می کنند.

پخش کاغذ کرافت مازندران توسط این مراکز عمده فروش انجام شده و به دیگر صنایع و کارگاه ها و مشاغل دیگر عرضه می شود. این کاغذ به دلیل کاربرد زیاد آن طیف وسیع و قشر متنوعی از خریداران عمده را در بر دارد.

دیدگاه‌ها

4 پاسخ به “قیمت کاغذ کرافت مازندران و برترین تولید کنندگان و فروشندگان آن”

  1. شهباز میرزایی

    سلام چه جوری میتونم کاغذ ۵۵ گرم کاهی از شما خرید کنم ۱۰ تن

    1. a.zabihi

      سلام وقت بخیر. با شماره 09303877957 ارتباط برقرار کنید.

  2. ناشناس

    من قیمت ندیدم

    1. a.zabihi

      سلام با شماره 9303877957 تماس بگیرید راهنماییتون میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *