2 17

مرکز فروش برچسب میوه سوپرلوکس

برچسب میوه سوپرلوکس از نظر کیفیت و همچنین جذب هر چه بیشتر مشتریان به خرید محصول مورد نظر بی رقیب است. این برچسب ها به نوعی نماد اعتماد و تضمین کننده کیفیت انواع محصولات هستند. چگونگی تولید و همچنین قیمت گذاری آنها بر اساس نوع نیاز مشتری متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر و امکان خرید انواع برچسب میوه از مرکز فروش معتبر با ما همراه شوید.

انواع مختلف برچسب میوه سوپرلوکس

در بازار رقابتی این روزها سورت کردن و لیبل زدن انواع میوه و سبزیجات اهمیت زیاد دارد. لیبل یا برچسب به نوعی شناسنامه محصولات محسوب می شود و آنها را از دیگر نمونه ها بر حسب کیفیت جداسازی می کند. برچسب میوه سوپرلوکس که به آن لیبل انگشتی نیز می گویند، قابلیت استفاده برای انواع میوه های صادراتی را دارد.

این برچسب قابلیت تولید در دو نوع براق و ساده را دارد که هر کدام به صورت رول های چسب دار طراحی و تولید می شوند. در طراحی این مدل برچسب ها معمولاً از ترکیب رنگ های سبز و زرد استفاده می کنند که گویای کیفیت محصولات مصرفی است.

این نوع برچسب ها قابلیت تبلیغ برندهای فعال در حوزه صادرات میوه را دارند و این امکان را به فعالین می دهند تا بتوانند با کمترین هزینه جایگاه مناسبی در بازار فروش نسبت به سایر رقبا به دست آورند. این نوع برچسب ها از نظر درجه کیفی و جنس تولیدی به سه گروه زیر دسته بندی می شوند:

  • برچسب میوه کاغذی
  • برچسب میوه پی وی سی
  • برچسب میوه متالایز

نمونه های پی وی سی به علت مقاومت بسیار زیاد در برابر رطوبت و داشتن چسب قوی بر روی لایه زیرین از نمونه های پرطرفدار جهت استفاده برای لیبل زنی میوه های صادراتی به شمار می آید.

فروشگاه انواع برچسب میوه سوپرلوکس

چاپ برچسب میوه سوپرلوکس به صورت تخصصی و درجه کیفی ممتاز توسط شرکت های زیادی صورت می گیرد. امکان خرید عمده آنها نیاز به شناخت فعالین در این حوزه دارد. چرا که در برخی موارد قیمت خرید آنها به واسطه نوسان بازار و افزایش مواد اولیه و هزینه های دستمزد سیر صعودی دارد.

بدون شک جنس چسب و تیراژ سفارشی دو عامل مهم و اصلی در افزایش و نوسان قیمت انواع برچسب میوه هستند که در صورت سفارش مستقیم می توان صرفه جویی قابل توجه ای در هزینه های جانبی انجام داد.

برای سفارش جدیدترین انواع برچسب میوه سوپرلوکس بهره گیری از خدمات شرکت های طراحی و چاپ یکی از سریع ترین راه های خرید این محصولات در بازار رقابتی کلان شهرها به شمار می آیند. نمایندگان این مرکز برای خرید برچسب میوه انگشتی یا سوپرلوکس به قیمت تولیدی آماده همکاری و ارائه خدمات در این حوزه به فعالین بازار هستند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *