فروش برچسب روی میوه

مراکز خرید و فروش برچسب روی میوه

برچسب روی میوه یکی از اصلی ترین روش های تبلیغ برند تولید کنندگان است. مراکز زیادی به تولید این لیبل ها مشغول هستند. در این بخش به مراکز خرید و فروش برچسب روی میوه و نکاتی در این رابط اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

برچسب روی میوه ها

برچسب روی کارتن پلاست در واقع حروف مخفف شده ی یک متن بزرگ است که از سوی فدراسیون بین المللی محصولات (IFPS) مورد تعیین قرار می گیرد که از سال 1990 استفاده ی بسیاری از آن ها شده است.
بر روی این برچسب ها، کد هایی موجود است که بیانگر یک سری اطلاعات مشخصی است.

برچسب میوه ها بیانگر چه موضوعی هستند؟

در این قسمت اول به کد های موجود بر روی این محصولات اشاره می کنیم:

  • اگر بر روی کارتن مقوایی میوه های خریداری شده لیبل کاغذ را مشاهده کردید که اعداد روی آن با 3 و یا 4 شروع شده اند، نشان گر این موضوع است که محصول مورد نظر مرسوم و سنتی و با استفاده از کود ها و آفت کش ها به ثمر رسیده است.
  • اگر برچسب هایی را دیدید که کدهایی 5 رقمی هستند و عدد اول آن با 8 آغاز شده، نشان گر این است که محصول خریداری شما اصلاح ژنتیکی داشته و ژن های آن با استفاده از بیوتکنولوژی تغییر کرده است. با اصلاح ژنتیک، میوه هایی مقاوم تر و دور از بیماری های گوناگون به ثمر می رسد. این گونه از برچسب ها را معمولا بر روی هندوانه و یا موز می بینید.
  • بعضی کد های 5 رقمی موجود بر روی میوه ها هستند که رقم اول آن ها با 9 شروع می شود. این کد ها بیانگر ارگانیک بودن محصول هستند که معمولا بر روی محصولات خاص مانند گلابی دیده می شود.

بعد از دانستن کد های مورد نظر به سراغ برچسب هایی می رویم که بدون کد هستند.
این برچسب ها معمولا نحوه ی رشد محصول را به ما نشان می دهند. اما بسیاری از برچسب ها هستند که حتی نحوه ی رشد محصول را به خریدار توضیح نمی دهد! این برچسب ها معمولا باعث شک و تردید خریدار برای خریدن محصول می شود.
پس بهتر است اگر ما تولید کننده ی یک محصول هستیم، از برچسبی استفاده کنیم که حداقل توضیح را درباره آن محصول به خریدار می دهد.

فروش برچسب روی میوه

بسیاری از افراد ماهر در فروش برچسب و لیبل کاغذ  نقش دارند. این افراد مراکز خرید و فروش برچسب روی میوه را برای خود احداث می کنند تا بتوانند محصولات به ثمر رسیده را با اطلاعات بالایی به دست خریدار برسانند. افرادی که این مراکز را اداره می کنند باید اطلاعات قویی در این رابطه داشته باشند تا بتوانند کسب و کار بسیار خوبی را بنا کنند.
فروش برچسب روی میوه ها می تواند با اطلاع از مشخصات محصول به صورت جزئی باشد و یا به صورت کلی.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *